Новини та оголошення


Оголошення

опубліковано Секретар сільради

Отримання пенсійних виплат та допомоги на поховання після смерті особи

 

На сьогоднішній день держава пропонує перелік гарантій для осіб, які втрачають родичів. Перш за все, мова йде про отримання допомоги на поховання. Наголошуємо, що у разі смерті пенсіонера, особам, які здійснили його поховання, виплачується допомога на поховання у розмірі двомісячної пенсії, яку отримував пенсіонер на момент смерті. Якщо померла особа одержувала пенсію як така, що перебувала на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України – членам його сім’ї або особі, яка здійснила його поховання, виплачується як компенсація за поховання допомога у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (окрім випадків, коли поховання було здійснено за рахунок держави). Для отримання коштів необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України, де пенсіонер перебував на обліку, з наступними документами:

·       документ, що посвідчує особу заявника;

·       заява про виплату допомоги на поховання;

·       свідоцтво про смерть;

·       витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера (у разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави).

Наступним видом гарантій є виплата недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера. Відповідно, сума пенсії, що належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв'язку з його смертю, виплачується – по місяць смерті включно членам його сім'ї, які проживали разом з пенсіонером на день його смерті, у тому числі непрацездатним членам сім'ї (чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є особами з інвалідністю або досягли пенсійного віку,  діти (у тому числі діти, які народилися до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника) померлого годувальника, які не досягли 18 років або старші цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до досягнення 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні). Такі особи мають звернутися за виплатою суми пенсії померлого пенсіонера протягом шести місяців з дня відкриття спадщини. До органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника. Непрацездатними членами сім’ї подаються документи, які засвідчують, що вони перебували на утриманні померлого пенсіонера. Члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті. Якщо одночасно звертаються кілька членів сім’ї – сума недоотриманої пенсії ділиться між ними порівну.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, у зв’язку з відсутністю членів сім’ї або в разі незвернення ними за виплатою вказаної суми протягом шести місяців з дня відкриття спадщини до органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтво про смерть, свідоцтво про право на спадщину.

Корисною можливістю для непрацездатних членів сімї померлої особи, які були на її утриманні, є можливість отримання пенсії у звязку із втратою годувальника.

Необхідною умовою є наявний у годувальника на день смерті страховий стаж, який був би йому необхідний для призначення пенсії по III групі інвалідності (у разі смерті особи, яка виконала функцію донора анатомічних матеріалів людини, пенсіонера, особи з інвалідністю, яка настала у період проходження строкової військової служби або внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності), у особи, яка звернулася за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року, а також у випадку смерті (загибелі) особи внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності) – тривалість страхового стажу не враховується).

 

Пенсіонери (члени сімї), для яких матеріальна допомога, одержувана від померлої особи, була постійним і основним джерелом засобів до існування, мають право перейти на пенсію у звязку із втратою годувальника.

Розмір такої пенсії встановлюється:

·       на одного непрацездатного члена сім'ї – 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника;

·       на двох та більше непрацездатних членів сім'ї – 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками;

·       дітям-сиротам пенсія призначається виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків.

Період призначення пенсії – весь час непрацездатності особи, а для осіб, які досягли пенсійного віку –  довічно.

На всіх членів сім'ї, які мають право на пенсію у зв'язку з втратою годувальника, призначається одна спільна пенсія, однак на заявою члена сім'ї із загальної суми пенсії виділяється його частка, яка виплачується окремо.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошення

опубліковано Секретар сільради   [ оновлено ]

Нові правила виїзду з дитиною за кордон

Законодавством України, зокрема частиною третьою статті 313 Цивільного кодексу України, передбачено право дитини, яка досягла шістнадцяти років, на вільний самостійний виїзд за межі країни. Однак, незалежно від мети подорожі (лікування чи оздоровлення за кордоном, туристична екскурсія, поїздка до родичів тощо), діти до 16 років мають право на виїзд за кордон тільки за згодою батьків і в їх супроводі або разом з особами, які уповноважені батьками дитини.

Стаття присвячена особливостям виїзду неповнолітніх громадян за межі України у супроводі мами і тата, одного з батьків або з іншими членами сім’ї. В статті розглянуто найбільш актуальні питання і проблеми, що супроводжують вивезення дитини за кордон.

Який порядок вивезення дитини за межі України?

Процедура вивезення дітей, які не досягли шістнадцяти років, в супроводі одного з батьків або інших осіб, уповноважених ними, відповідно до Правил перетинання державного кордону громадянами України, здійснюється за нотаріально посвідченим дозволом другого з батьків. Документ обов’язково повинен містити маршрут прямування і часові рамки запланованої поїздки.

Покинути Україну без згоди батька (матері) на виїзд дитини за кордон можна в таких випадках:

батько є іноземцем або особою без громадянства та відсутній у пункті пропуску

є підтверджена заборгованість по сплаті аліментів терміном більше чотирьох місяців

в закордонному паспорті матері або проїзному документі дитини є запис про вибуття на постійне місце проживання за межі України до іншої держави чи відмітка про взяття на постійний консульський облік.

Згода батька на вивезення дітей за кордон не потрібна при пред’явленні таких документів:

довідка про народження дитини, видана органом державної реєстрації актів цивільного стану, із зазначенням підстав внесення відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України

довідка про наявність боргу по аліментам, видана державним або приватним виконавцем

рішення суду про надання дозволу на вивезення дитини з України

судове рішення про визнання другого з батьків недієздатним

рішення суду про визнання батька безвісно відсутнім

судове рішення про позбавлення батьківських прав

свідоцтво про смерть другого з батьків

Які документи потрібні для поїздки за кордон з дитиною?

Неповнолітні діти можуть перетинати межі України за допомогою закордонного паспорту, проїзного документу або за закордонним паспортом батьків (з внесеними даними про дитину). Слід зазначити, що міграційна служба України припинила виготовлення проїзних документів для дітей, а також їх внесення в закордонні паспорти батька або матері. Дійсний проїзний документ дитини може використовуватися для виїзду за кордон до закінчення терміну дії, але не пізніше, ніж до 1 жовтня 2019 року.

Таким чином, переймаючи європейську практику, найближчим часом закордонний паспорт для дитини буде єдиним діючим документом для перетину кордону. При цьому оформити його можна і новонародженим, але термін дії документа для дітей, які не досягли 16 років, обмежений чотирма роками. Після досягнення 16-річного віку закордонний паспорт видається на 10 років.

Оголошення

опубліковано 22 трав. 2019 р., 00:59 Секретар сільради

 

Графік

проведення виїзних прийомів громадян

керівництвом Броварської райдержадміністрації

в населених пунктах району у червні 2019 року

 

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові та посада керівника

 

 

Дата проведення

 

Час проведення

 

Місце проведення

 

Клименко Микола Федорович -

голова адміністрації

 

 

04.06.2019

18.06.2019

 

 

 

 

1000-1100

1000-1100

 

 

 

 

Богданівська сільська рада

Красилівська сільська рада

 

 

 

 

Плакся Юрій Сергійович

перший заступник голови адміністрації

 

 

14.06.2019

 

 

 

1000-1100

 

 

 

Княжицька сільська рада

 

 

 

Юрченко Ольга Борисівна –

заступник голови адміністрації

 

21.06.2019

 

 

 

 

1000-1100

 

 

Русанівська сільська рада

 

 

 

 

Виконуючий обовязки

керівника апарату адміністрації                                                                                                                           О. МОРДАЧ

         

 

Ольга Дмитриченко 5 21 80

Правове регулювання порядку зміни умов праці

опубліковано 19 трав. 2019 р., 22:41 Секретар сільради

Правове регулювання порядку зміни умов праці

 

Доволі часто працівники самостійно або під впливом обставин змінюють умови своєї роботи: це може бути зміна виду трудової діяльності, робочого місця, розміру і систем оплати заробітної плати, пільг, графіку та інших умов. Одне із завдань органів юстиції – надати кожному громадянинові можливість ознайомитися із особливостями законодавчого регулювання відносин, що виникають у цій площині.

Так, сучасне трудове законодавство чітко виокремлює три основні способи зміни умов праці: переведення, переміщення та зміна істотних умов праці. Кожен із процесів має свої особливості та вимагає уособленого підходу. Найбільш поширеними передумовами для переведення є зміна виду виконуваної діяльності чи місця роботи – із залишенням працівника на тому ж самому підприємстві, зміною установи чи його переїздом у зв’язку з виконанням посадових обов’язків до іншої місцевості. Для переведення, в будь-якому випадку, потрібна згода працівника. Однак існують і винятки: можливе переведення особи строком до одного місяця на іншу роботу без отримання згоди для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також інших обставин, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, лише якщо така робота не протипоказана їй за станом здоров’я; оплата праці при цьому має бути не нижчою, ніж середній заробіток за попередньою роботою. Крім того, забороняється долучати до такої роботи вагітних жінок, жінок, які мають дитину з інвалідністю або дитину віком до шести років, а також осіб віком до вісімнадцяти років без їх згоди. Дозволяється також переводити працівника на іншу роботу у разі простою (зупинення роботи відділу, сектору, підприємства) за отримання його згоди строком до одного місяця та з урахуванням спеціальності і кваліфікації.

Переміщення ж не потребує зміни спеціальності, кваліфікації чи посади особи і  часто відбувається в межах одного підприємства, хоча місце безпосереднього виконання роботи може бути змінено у межах однієї місцевості. В даному випадку згода не є обовязковою, однак забороняється перемішувати особу на роботу, протипоказану їй за станом здоров’я.

У зв'язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів, найменування посад та інших – працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.

У разі незгоди зі змінами – трудовий договір із такою особою припиняється.

Тож підвищуйте рівень правової обізнаності та убезпечуйте себе від неочікуваних ситуацій на роботі!

Оголошення

опубліковано 12 трав. 2019 р., 22:13 Секретар сільради


Оголошення

опубліковано 25 квіт. 2019 р., 22:20 Секретар сільради

Право на отримання аліментів при вступі на навчання

                                                                                                                                                                                                  

  Доволі часто до органів юстиції звертаються громадяни з проханням надати консультацію щодо можливості отримання аліментів особою, яка вже досягла повноліття. Наголошуємо, що однією із умов для отримання матеріальної допомоги такого характеру є продовження навчання – до досягнення особою двадцяти трьох років. 

Причому не має значення якою є форма навчання – денна, вечірня чи заочна. Право на звернення до суду з позовом про стягнення аліментів має той з батьків, з ким проживає дочка, син, а також самі дочка, син, які продовжують навчання. При вступі на денну форму навчання аліменти можуть бути присуджені щомісячно, але без урахування часу літніх канікул, на заочну – одноразово (один раз на рік) або посеместрово. Також варто брати до уваги той факт, що аліменти можуть бути сплачені лише за умови, коли інший з батьків має можливість надавати матеріальну допомогу. При визначенні їх розміру можуть бути враховані вартість навчання, підручників, проїзду до навчального закладу, а також проживання за місцем його знаходження.

 

Оголошення

опубліковано 11 квіт. 2019 р., 00:38 Секретар сільради

Порядок отримання податкової знижки на навчання, інших стимулів та гарантій.

 

Податковим кодексом України передбачена компенсація частини витрат, понесених платником податку за навчання у вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладах.

Так, фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на навчання у вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладах для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

До 1 січня 2017 року сума витрат, дозволена до включення до податкової знижки, не могла перевищувати суми місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн. – 1930 грн. (1378 грн.*1,4). Тобто це максимальна сума компенсації за один навчальний місяць. За навчальний рік сума не могла перевищувати 19300 грн.
(1930 грн. *10 навчальних місяців).

З 1 січня 2017 року скасовано обмеження щодо суми коштів та навчального періоду, за який здійснено таку сплату та враховуються фактично понесені платником податку витрати. При цьому, загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті164 Податкового кодексу України.

Також платник податку може скористатися правом на отримання податкової знижки, пов’язаної з навчанням члена сім’ї першого ступеня споріднення, незалежно від того чи одержує такий член сім’ї заробітну плату.

Для отримання права на податкову знижку громадянину України необхідно по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року подати до державної податкової інспекції за місцем реєстрації декларацію про майновий стан і доходи, отримані у минулому році.

Повний перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у ст.166 Податкового кодексу України:

Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту - фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті.

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Не менш актуальною ініціативою Міністерства соцполітики #МуніципальнаНяня передбачено відшкодування витрат на няню для дитини до 3-х років. Розмір відшкодування становить з 1 січня 2019 року – 1626 грн. щомісяця. Відшкодування сплачується за кожну дитину, якій надається послуга з догляду муніципальною нянею. Для того, щоб отримати відшкодування необхідно звернутися у відділ соцзахисту відповідної ради за місцем проживання та надати:

– копію офіційно укладеного з нянею договору;

– документи, що підтверджують оплату послуг няні (квитанції, чеки, виписки з банківського рахунку);

– паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво про народження дитини;

– заяву на отримання компенсації.

Документи необхідно подати протягом місяця з моменту укладення угоди з нянею та щомісяця до 5 числа здавати документи про оплату праці няні. Муніципальною нянею може бути будь-хто, хто зареєструвався як фізична особа-підприємець.

Документи необхідно подати протягом місяця з моменту укладення угоди з нянею та щомісяця до 5 числа здавати документи про оплату праці няні. Муніципальною нянею може бути будь-хто, хто зареєструвався як фізична особа-підприємець.

 

 

 

 

Оголошення

опубліковано 10 квіт. 2019 р., 22:28 Секретар сільради   [ оновлено 10 квіт. 2019 р., 23:34 ]


Запрошуємо підприємців , вчителів , депутатів сільської ради, членів виконавчого комітету, актив села та жителів села Русанів 18.04.2019 року 15.00 в приміщення школи, де буде проводитись прийом громадян керівництвом Броварської районної адміністрації та представниками управління соціального захисту населення , відділу освіти, Управління Пенсійного фонду України Київської області, Комунального некомерційного підприємства Броварської районної ради «Броварський районний центр первинної медико – санітарної допомоги», Броварського відділу поліції ГУ НП в Київській області, згідно графіку виїзду керівництва .

1-10 of 120